Vodič za razumijevanje KONA brenda i filozofije (Dan & Jake)

Sve što znamo
O svemu što jesmo…
Napisano je na ovom mjestu.

Smisao ovog teksta je da posluži kao vodič za svakoga tko želi razumjeti brand i filozofiju Kone. Kona vodič nije skup doslovnih pravila već zapravo uvid u stvaranje (i viziju) brenda. Možemo reći da je to neprestan posao u razvoju. Dokument u izradi zajedno s mrljama od piva, lošim pošalicama i uzvišenim ciljevima. Naše namjere su samo-edukacija o tome što smo i što želimo biti u budućnosti.
Kona vodič koristimo kao alat koji će svima svakodnevno pomagati u razumijevanju izgradnje ove tvrtke.

TEMELJNE VRIJEDNOSTI

Temeljne vrijednosti su one „stvari“ koje definiraju i čine srž Kone. To je ogroman razlog zašto se ljudi pojave svaki dan na poslu u Koni i način na koji se Kona definira.

Od samih početaka, dizajnirali smo i proizvodili širok spektar bicikala koji su bili fokusirani na kvalitetu doživljaja za one koji znaju za bolje. Kona i dalje želi biti poznata po izradi odličnih bicikala. Da bismo to postigli, Kona brend mora biti jasan, jedinstven i razumljiv cijeloj našoj publici.

Temeljne vrijednost sačinjavaju kulturu i kult, koji svakodnevno usmjeravaju razvoj Kona iskustva. Da je brend osoba, temeljne vrijednosti bi bile one stvari koje definiraju njenu osobnost.

To je sustav uvjerenja koji čini duboku povezanost onoga što nas čini da radimo jednu stvar radije umjesto druge. Ljudi imaju DNK…tvrtke imaju temeljne vrijednosti. Njih se ne komunicira direktno ciljanoj publici; njih se jednostavno „osjeti“ duž vremena i materijala, unutar tvrtke, kao i van nje.

INTELIGENTNA INOVACIJA
Kona dizajnira za posebne potrebe vozača, kada se one pojave. Konina posvećenost izradi odličnih proizvoda je dokazana kada samo izrada odličnih proizvoda također ima smisla. Inovacija se isključivo fokusira na vožnju bicikla radije nego na vozikanje Koninih kupaca.

KONA STIL ŽIVOTA
Bicikli sami sebe predstavljaju kao individualni, nezavisni stil života i kulturu koju je Kona obuhvatila. Koninu strast prema biciklima podržava tvrtkin zdušni fokus na snalažljivost, individualnost i zabavu.

IZDRŽLJIVOST I TRAJNOST
Kona izrađuje stvari koje odlično funkcioniraju i koje to nastavljaju raditi tokom vremena. Bili to zdravo poslovno okruženje ili dizajn stražnje suspenzije, Kona se radije fokusira na dugoročne vrijednost nego na kratkoročne dobitke.

PODUZETNIČKA STRUKTURA
Korporativna struktura ne postoji u Koni. Kona svojim zaposlenicima daje alate, a zatim i prostor da izgrade svoje pojedinačne karijere unutar okruženja koje pruža potporu.

KARAKTER KONE (KOMUKACIJA S KUPCIMA)

  • Kona je pouzdan brend fokusiran na kvalitetu iskustva vožnje svojih zaposlenika, kao i svoje publike.
  • Kona je vodeća u dizajnu samo kada i gdje vozači vode, ne kada su novi dizajni potrebni za Interbike ili podizanje ega.
  • Kona je inovator, ne imitator.
  • Konu je najzabavnije voziti. Usporedite je s drugim biciklima. Dovoljno rečeno…
  • Kona je dobar dizajn bez ikakvog nepotrebnog preuveličavanja. Nepotrebno, neprovjereno, užurbano i preuveličano je oblik nekvalitete koji zovemo  jako lošim marketingom.
  • Kona izrađuje kvalitetne bicikle za dugotrajno zadovoljstvo kupaca
  • Konu voze vozači, vlasnici su joj vozači te je tvrtka fokusirana na vozače.

Kona nije tvrtka tipa “uvedi novinu ili umri“. Bilo je puno dizajna sljedeće generacije koji ne rješavaju probleme stvarnog svijeta. Zašto juriti na sljedeću najbolju stvar ako ona zapravo nije sljedeća najbolja? Kona uvodi jedino valjane novine u svrhu poboljšanja iskustva vožnje što je čista suprotnost mantri „napravi nešto novo, inače smo svi mrtvi“. Glas tvrtke poznate po tome da joj kupci mogu vjerovati omogućava kupcima vaših proizvoda lakšu kupovinu s više razumijevanja…to ne možete pobiti.

CILJEVI BRENDA

Evo što naša tvrtka očekuje od svog brenda…
Kona želi jednostavno komunicirati.
Kona brend želi biti prepoznatljiv po tvrtkinim dizajnima, kvaliteti i integritetu.
Brend želi proširiti svoje prisustvo ne intenzitetom, već s jasnoćom misije i poruke.
Kona brend želi jedinstvenu temu pod kojom tvrtka može uspješno izrađivati različite bicikle za različite bicikliste.

OSOBINE BRENDA

Osobine brenda se odnose na način na koji iskustvo brenda izgleda, zvuči te se ponaša…svugdje. Uvijek. Ti atributi osobina formiraju dojmove na publiku brenda. Zapravo, poput ljudi, na neki način. Da je Kona osoba, to bi bila Konina frizura, odjeća koju nosi, riječi koje koristi i dr. I baš kao što neki ljudi mogu komunicirati bez izgovaranja riječi, tako mogu i brendovi. Zamislite kada vam netko uputi ogroman zloban pogled…komunicira s vama bez riječi. Brendovi to također rade, međutim bez zlobnih pogleda…ili ponekad sa.

 

Dan i Jake