• Preuzmite Obrazac za jednostrani raskid ugovora
OPĆI UVJETI POSLOVANJA
UVJETI PRODAJE, PREDUGOVORNE OBAVIJESTI
Prodavatelja: CIKLO-CENTAR, d.o.o.
JURJA VES 30/A, ZAGREB
OIB: 03096852895
Tel.broj:01/234-22-24
Faks: 01/234-34-22
Email:info@ciklo-centar.hr
www.ciklo-centar.hr
Žiro račun:
RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D., IBAN: HR3324840081101439702
OTP BANKA D.D., IBAN: HR5224070001100480704
Potrošač/kupac može biti samo fizička, punoljetna i potpuno poslovno sposobna osoba ili pravna osoba koja uredno posluje, a koja izvan bilo kakve djelatnosti naruči i plati proizvode iz našeg asortimana.
Korisnik je posjetitelj internet stranice i prihvaća rizike i odgovornost za aktivnosti koje nastaju iz korištenja tih stranica.
1. Proizvodi i usluge
Prodavatelj u svom asortimanu nudi bicikle, rezervne dijelove i opremu za bicikle, te opremu za bicikliste. Također ima i servis bicikala u kojem vrši tzv. „nulti-servis” bicikala za prodaju (sastavljanje novih bicikala do 100% složenosti i pripremljenosti za vožnju), te u kojem je osigurano daljnje servisno održavanje u jamstvenom roku i nakon isteka tog roka.
Prodavatelj svoj asortiman robe nudi u maloprodajnoj poslovnici (Prodavaonica br. 1, Zagreb Jurja ves 30/A), te na upit potrošača/kupca u prodaji na daljinu putem internet kataloga (www.ciklo-centar.hr), elektroničke pošte i telefona.
Internet katalog www.ciklo-centar.hr informativna je ponuda dijela našeg asortimana. Ukoliko korisnik želi ponudu za proizvode iz našeg asortimana zajedno sa troškom dostave, te po izboru plaćanja, troškom usluge plaćanja pouzećem (otkupninom prilikom preuzimanja robe), može to učiniti klikom na simbol-ikonu „Lista želja” u gornjem desnom uglu stranice.
Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na www.ciklo-centar.hr podložni su nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima i tipografskim pogreškama. U slučajevima očitih pogrešaka i neispravnosti, Prodavatelj zadržava pravo odbiti sklapanje ugovora o kupoprodaji proizvoda.
2. Cijene
Cijene predstavljaju maloprodajne cijene i izražene su u eurima (EUR), te uključuju PDV. Maloprodajne cijene važe u trenutku izdavanja naše obvezujuće ponude u prodaji na daljinu putem internet kataloga, elektroničke pošte ili telefona. Ponuda vrijedi 3 dana.
Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti. Također Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust dnevne, tjedne ili mjesečne akcije, te prigodne akcije na pojedini proizvod, grupu proizvoda ili za sve proizvode, kao i za određeni način plaćanja, kao i odrediti popust za kupone. Akcije i popusti se međusobno ne zbrajaju.
3. Načini plaćanja
1. Maloprodajna poslovnica
• GOTOVINA
• KARTICE: Maestro, Visa, Mastercard, Diners, PREMIUM Visa, Discover, Dina card, JCB, BC Card, Union Pay International, V Pay
• PRODAJA NA RATE:
▪ ZABA Maestro, Visa, Mastercard, V Pay do 24 rate
▪ RBA Visa, Mastercard do 12 rata
▪ DINERS do 12 rata
▪ OTP BANKA Visa, Mastercard do 36 rata
▪ PBZ Visa do 12 rata (mogućnost do 36 rata)
▪ PREMIUM Visa do 12 rata (mogućnost do 36 rata)
▪ Maestro Plus do 12 rata – ERSTE banka, Sberbank, Primorska banka, Istarska kreditna banka Umag, Jadranska banka, Veneto banka, Kreditna banka Zagreb, Slatinska banka, KentBank
2. Prodaja na daljinu
▪ Opća uplatnica/virman po ponudi na naš žiro-račun
▪ Internet bankarstvo po ponudi na naš žiro-račun
▪ Pouzeće (otkupnina prilikom preuzimanja robe)
Usluga pouzeća naplaćuje se prema cjeniku.
Plaćanje karticama trenutno nije moguće prilikom kupovine na daljinu.
4. Troškovi dostave
Troškovi dostave priopćavaju se na našoj obvezujućoj ponudi prema cjeniku usluge dostave, a iznose ovisno o tipu proizvoda i destinaciji pošiljke. U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu kupca koju je isti naznačio, kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu.
Bicikle dostavljamo pripremljene za vožnju. Potrebno je samo ukloniti zaštitnu ambalažu.
5. Dostava i rok isporuke
Proizvode dostavljamo na područje Republike Hrvatske putem usluga OVERSEAS TRADE Co LTD d.o.o. i DPD CROATIA d.o.o., koji omogućuju prijenos pošiljke „od vrata do vrata”. Izvan područja Republike Hrvatske proizvode dostavljamo u dogovoru s kupcem na način koji on izabere. Svi upiti zaprimljeni radnim danom (ponedjeljak — petak) bit će čim prije obrađeni, a najkasnije u roku od 3 radna dana od primitka. Pošiljka će biti dostavljena u što kraćem roku, a najkasnije u roku od 10 radnih dana od primljene uplate po prihvaćenoj ponudi, vidljive na našem računu, ili primljene pisane suglasnosti za prihvaćanje ponude kod plaćanja pouzećem (otkupninom prilikom preuzimanja robe).
Ako proizvod za koji ste poslali upit trenutačno nemamo na zalihi, ispričavamo se, kontaktirat ćemo Vas i informirati o mogućim rokovima isporuke, te ukoliko želite pričekati da proizvod dođe na zalihu, dogovoriti daljnji tok suradnje.
Prodavatelj nije odgovoran za nemogućnost dostave u naznačenim rokovima ako kupac nije zatečen na adresi za dostavu koju je dao, u kojem slučaju će biti ostavljena poruka s brojem za kontakt.
Dostava se može izvršiti samo punoljetnoj osobi — članu domaćinstva i ovlaštenoj osobi ili službi pravne osobe, uz predočenje osobnog identifikacijskog dokumenta.
Potpisom dostavnice smatra se da je kupac proizvod preuzeo.
U slučaju odbijanja primitka proizvoda bez valjanog razloga, Prodavatelj ima pravo zahtijevati nadoknadu svih nastalih troškova.
U rokove za isporuku ne računaju se:
• vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese kupca
• vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije kriv
• neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka.
6. Troškovi uporabe sredstava daljinske komunikacije
Prodavatelj ne zaračunava nikakve dodatne troškove sredstava daljinske komunikacije.
7. Pravila postupanja u prodaji na daljinu
Procedura kojom teče tok prodaje na daljinu:
1. Potrošač/kupac šalje upit u vezi proizvoda putem internet kataloga (www.ciklo-centar.hr), elektroničke pošte na adresu info@ciklo-centar.hr, ili telefona na broj 01/234-22-24. Upit za ponudu putem našeg internet kataloga zatraži se klikom na simbol-ikonu „Lista želja” u gornjem desnom uglu stranice, a zatim se prate daljnje jednostavne upute.
2. Upit zaprima djelatnik u našoj maloprodajnoj poslovnici. U slučaju potrebe povratno kontaktira potrošača/kupca telefonom ili elektroničkom poštom u vezi veličine odabranog proizvoda (najčešće bicikla) i boje, odnosno drugih dogovora u vezi proizvoda, te oko vremena isporuke.
3. Djelatnik sastavlja našu obvezujuću ponudu u koju su uključeni dogovoreni proizvodi, trošak transporta koji ovisi o tipu proizvoda i destinaciji pošiljke, te trošak usluge plaćanja pouzećem ukoliko je izabrana opcija plaćanja pouzećem (otkupninom prilikom preuzimanja robe).
4. Djelatnik šalje ponudu potrošaču/kupcu u privitku elektroničke pošte, zajedno sa ovim Općim uvjetima poslovanja i našom Politikom privatnosti.
5. Ukoliko potrošač/kupac pismeno elektroničkom poštom potvrdi da prihvaća ponudu, te ostale dokumente dostavljene elektroničkom poštom (točka 4.), smatra se da je time sklopljen ugovor o kupoprodaji na daljinu, a čiji su sastavni dio ovi Opći uvjeti poslovanja i Politika privatnosti. Kupac koji izabere opciju plaćanja virmanom (općom uplatnicom, internet bankarstvom), svoje prihvaćanje ponude može potvrditi prilikom slanja dokaza o izvršenoj uplati, odnosno smatra se da je samim slanjem dokaza o uplati prihvatio ponudu, te ostale dokumente dostavljene elektroničkom poštom (točka 4.), te je time sklopljen ugovor o kupoprodaji proizvoda, a čiji su sastavni dio ovi Opći uvjeti poslovanja i Politika privatnosti.
Također potrošač/kupac time daje svoju privolu za obradu/korištenje njegovih osobnih podataka potrebnih za realizaciju ove kupoprodaje, a koji su nužni za ispunjenje naših obveza. Svi podaci o kupcima strogo se čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti (molimo, pogledajte našu Politiku privatnosti).
6. Račun za isporučenu robu i uslugu dostavlja se u pošiljci zajedno s robom. Sve do potpunog plaćanja proizvoda i usluga iz prihvaćene ponude, proizvodi ostaju u vlasništvu Prodavatelja, neovisno jesu li već dostavljeni kupcu.
7. Ukoliko potrošač/kupac zatraži kupovinu robe putem telefona uz plaćanje otkupninom prilikom preuzimanja robe, naša obvezujuća ponuda bit će napravljena odmah ili u što kraćem roku, te će u povratnom telefonskom pozivu kupcu biti rečen iznos ponude koji će on prihvatiti ili odbiti. U slučaju usmenog prihvaćanja ponude, ona će zajedno sa računom, ovim Općim uvjetima poslovanja i Politikom privatnosti biti dostavljena kupcu u pošiljci zajedno s robom. Ukoliko kupac ne primi Opće uvjete poslovanja i Politiku privatnosti, isti vrijede objavljeni na
www.ciklo-centar.hr
8. Trajanje ugovora
Trenutak sklapanja ugovora o kupoprodaji na daljinu je trenutak prihvaćanja naše obvezujuće ponude za proizvode i/ili uslugu od strane kupca, a koju mu je Prodavatelj poslao elektroničkom poštom.
Ukoliko kupac ne koristi elektroničku poštu, već je ponudu zatražio putem telefona i prihvatio je usmeno, trenutkom sklapanja ugovora o kupoprodaji na daljinu smatrat će se datum ponude izdane za tog kupca.
Ugovor o kupoprodaji proizvoda i usluga je jednokratan ugovor koji je konzumiran isporukom robe i/ili usluge od strane Prodavatelja, te izvršenim plaćanjem od strane kupca, a u slučaju da ne bude raskinut.
9. Uvjeti, rok i postupak ostvarivanja prava na jednostrani raskid ugovora
Ugovor o kupoprodaji na daljinu možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora dostupan je OVDJE.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam bez odgađanja elektroničkom poštom.
1. Računanje roka za jednostrani raskid ugovora
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, elektroničkom poštom ili na faks, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, odnosno putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora.
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.
Ako Prodavatelj ne obavijesti kupca o ovom pravu, pravo kupca na jednostrani raskid ugovora prestaje u roku 12 mjeseci od isteka roka za raskid (rok od 12 mjeseci počinje teći nakon isteka roka od 14 dana koji je predviđen za redovni raskid u slučaju uredne obaviještenosti). Ako je pak obavijest o pravu na jednostrani raskid dostavljena u roku od 12 mjeseci, pravo na jednostrani raskid prestaje po isteku roka od 14 dana od dana kada kupac primi tu obavijest.
2. Povrat uplaćenog novca
Ako jednostrano raskinete ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je roba vraćena na našu adresu. Povrat novca bit će izvršen na tekući račun sa kojeg je roba plaćena ili na račun koji kupac izričito odredi pisanim putem.
3. Povrat robe
Robu vratite ili je predajte nama na adresu Jurja ves 30/A, Zagreb bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama.
4. Troškovi povrata robe
Izravne troškove povrata robe snosi kupac. Bicikl možete vratiti na isti način kako ste ga i primili, a po cijeni troškova dostave. Molimo, kontaktirajte nas na telefon 01/234-22-24 radi daljnjeg dogovora o povratu.
5. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe
U slučaju korištenja prava na jednostrani raskid ugovora, kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Potrošač, sukladno odredbama čl. 79. Zakona o zaštiti potrošača nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:
1. ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
7. predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava
može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
8. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
9. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
10. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
11. ugovor sklopljen na javnoj dražbi
12. predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena odredenog datuma ili u određenom razdoblju
13. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.
10. Zamjena/povrat proizvoda u maloprodajnoj poslovnici
Proizvod kupljen u našoj maloprodajnoj poslovnici kupac može, uz predočenje računa, zamijeniti ili vratiti (povrat novca) u roku od 14 dana od dana kupnje. Proizvod prihvaćamo samo ukoliko je nekorišten, te ukoliko je roba čista, neoštećena i sa original etiketom.
11. Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača
Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača (“Narodne novine, br. 41/14, 110/15, 14/19.)
obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti u pisanom obliku osobno u maloprodajnoj poslovnici u Zagrebu, Jurja ves 30/A. Prigovor se također može podnijeti pismenim putem poštom na adresu: Jurja ves 30/A, 10000 Zagreb ili putem elektroničke pošte na adresu: info@ciklo-centar.hr, te na faks 01/234-34-22. Na zaprimljeni prigovor dostavit ćemo pisani odgovor najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja pisanog prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.
12. Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda
Prava temeljem materijalnog nedostatka na proizvodu regulirana su Zakonom o obveznim odnosima.
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda do trenutka prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira je li mu materijalni nedostatak bio poznat ili ne. Također, isti odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Pretpostavlja se da je nedostatak koji se pojavio u roku od godinu dana od prijelaza rizika na kupca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako Prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Nedostatak postoji:
- ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji
- ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao Prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je Prodavatelj dao pristanak
- ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili
- ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji
- ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje
- ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je Prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora
- ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati
- ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali Prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju
- ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je Prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili
- ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac, nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio Prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio Prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge
Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan pod prijetnjom gubitka prava o tom nedostatku obavijestiti Prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio Prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti Prodavatelju, osim ako je Prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka, Prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima:
• uklanjanje nedostatka
• predaja drugog proizvoda bez nedostatka
• sniženje cijene
• raskid ugovora.
Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao Prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.
Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je Prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor, ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da Prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja Prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.
Ako Prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi Prodavatelju da ugovor održava na snazi.
Prodavatelj ima pravo odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak, odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.
Kada je kupac pravna osoba, na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima, posebno u dijelu u kojem je materijalni nedostatak za pravne osobe uređen drugačije od ovdje navedenoga.
Za sve reklamacijske postupke obavezan je dokaz o kupnji.
Pored odgovornosti za materijalne nedostatke, Prodavatelj svojim kupcima omogućuje prava iz komercijalnog jamstva. Više o jamstvu pročitajte u sljedećem odjeljku.
13. Jamstvo
Kupac dobiva jamstveni list za proizvode u skladu sa zakonom i jamstvenim rokom određenim od strane proizvođača. Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se uz predočenje računa i jamstvenog lista. Datum izdavanja računa je datum početka aktiviranja jamstvenog roka. U slučaju izdavanja jamstvenog lista kojim proizvođač jamči ispravnost proizvoda tokom određenog vremena, kupac može ako proizvod nije ispravan, zahtijevati da se taj proizvod popravi ili zamijeni u skladu s uvjetima navedenim u jamstvenom listu. Ukoliko za vrijeme trajanja jamstvenog roka nastupi
neispravnost proizvoda, isti se dostavlja u naš servis na adresi Jurja ves 30a, 10 000 Zagreb. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s
uputstvima o uporabi, nije osigurana jamstvom. Uputstva o uporabi proizvoda kupac će primiti zajedno s proizvodom. Zadržavamo pravo naplate popravaka u slučaju da reklamacijski zahtjev iz nekog od razloga navedenih u jamstvenom listu, ne bude odobren.
Ako popravak/zamjena proizvoda ne bude moguća, zadržavamo pravo ponuditi zamjenski proizvod iste ili veće vrijednosti (boja ne mora biti ista), ili u slučaju nemogućnosti zamjene, vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku proizvoda.
Kod jamstvene reklamacije okvira ili dijela bicikla potrebno je sljedeće:
• kopija računa
• kopija jamstvenog lista
• fotografije cijelog bicikla s obje strane
• fotografije oštećenja iz više kutova
• fotografija serijskog broja bicikla.
Jamstvo ne pokriva standardno trošenje potrošnog materijala kao što su gume, zračnice, kočione pakne, bužiri kočnica i mjenjača, sajle kočnica i mjenjača, žarulja, baterija, lanac, lančanici itd.
Jamstvom nije obuhvaćena šteta koja bi nastala prilikom pada, sudara, udarca, preopterećenja, te intervencija i popravaka u toku jamstvenog roka van ovlaštenog servisa ili kao posljedica lošeg održavanja proizvoda.
U slučaju uporabe bicikla/proizvoda tijekom natjecanja, javnih događanja, najma ili aktivnosti za koje određeni bicikl/proizvod nije predviđen, jamstvo ne vrijedi.
Jamstvo na određeni proizvod nije prenosivo, te vrijedi samo i jedino prvom kupcu.
Svakom proizvodu koji će biti popravljen ili zamijenjen unutar jamstva, jamstveni rok će biti produljen za period u kojem je proizvod bio na popravku.
14. Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova
U slučaju spora, sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova ( NN br. 121/16), predlažemo alternativno rješavanje spora pred jednim od tijela odredenih za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koji djeluju u Republici Hrvatskoj, npr:
– Centrom za mirenje pri Hrvatskoj udruzi za mirenje, Zagreb, Teslina 1/1, info@mirenje.hr
– Profi Test d.o.o, Centrom za mirenje, Medijator, Bjelovar, Petra Hektorovića 2, medijator@medijator.com.hr
– Sudom časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2., sudcasti@hgk.hr
– Centrom za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Zagreb, Radnička cesta 52/1, hup@hup.hr
– Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2, mirenje@hgk.hr
Online rješavanje sporova:
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem poveznice:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR
To znači da problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
15. Politika privatnosti i kolačići
Politika privatnosti je sastavni dio ovih Općih uvjeta poslovanja i Ugovora o kupoprodaji na daljinu.
16. Stupanje na snagu
Opći uvjeti poslovanja (uvjeti prodaje, predugovorne obavijesti) podložne su promjenama u bilo kojem
trenutku, a primjenjuju se od dana objave na web stranici Prodavatelja.