Opći uvjeti poslovanja 

Uvjeti prodaje, predugovorne obavijesti

Prodavatelja: CIKLO-CENTAR, d.o.o.
                             JURJA VES 30/A, ZAGREB
                             OIB: 03096852895
                             Tel. broj: 01/234-22-24
                             Faks: 01/234-34-22
                             Email: info@ciklo-centar.hr
                             www.ciklo-centar.hr
                             Žiro račun: RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D., IBAN: HR3324840081101439702
                                                 OTP BANKA D.D., IBAN: HR5224070001100480704

Potrošač/kupac može biti samo fizička, punoljetna i potpuno poslovno sposobna osoba ili pravna osoba koja uredno posluje, a koja izvan bilo kakve djelatnosti naruči i plati proizvode iz našeg asortimana.

Korisnik je posjetitelj internet stranice i prihvaća rizike i odgovornost za aktivnosti koje nastaju iz korištenja tih stranica.

1. Proizvodi i usluge

Prodavatelj u svom asortimanu nudi bicikle, rezervne dijelove i opremu za bicikle, te opremu za bicikliste. Također ima i servis bicikala u kojem vrši tzv. „nulti-servis“ bicikala za prodaju (sastavljanje novih bicikala do 100% složenosti i pripremljenosti za vožnju), te u kojem je osigurano daljnje servisno održavanje u jamstvenom roku i nakon isteka tog roka.

Prodavatelj svoj asortiman robe nudi u maloprodajnoj poslovnici (Prodavaonica br. 1, Zagreb Jurja Ves 30/A), te na upit potrošača/kupca u prodaji na daljinu putem internet kataloga (www.ciklo-centar.hr), elektroničke pošte i telefona.

Internet katalog www.ciklo-centar.hr informativna je ponuda dijela našeg asortimana. Uz svaki proizvod korisnik ima mogućnost elektroničkom poštom zatražiti dodatne informacije o proizvodu klikom na „VIŠE INFO O PROIZVODU/UPIT E-POŠTOM“. Također, ukoliko želi obvezujuću ponudu za proizvode iz našeg asortimana, zajedno sa troškom dostave i po izboru plaćanja, troškom usluge plaćanja pouzećem (gotovinom prilikom preuzimanja), može to učiniti klikom na simbol-ikonu „OBVEZUJUĆA PONUDA“ u gornjem desnom uglu stranice.

Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na www.ciklo-centar.hr podložni su nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima i tipografskim pogreškama. U slučajevima očitih pogrešaka i neispravnosti Prodavatelj zadržava pravo odbiti sklapanje ugovora o kupoprodaji proizvoda. 

2. Cijene

Cijene predstavljaju maloprodajne cijene i izražene su u kunama (HRK), te uključuju PDV i vrijede za sve načine plaćanja u trenutku obavljanja kupnje. Maloprodajne cijene važe u trenutku izdavanja obvezujuće ponude u prodaji na daljinu putem internet kataloga, elektroničke pošte ili telefona. Obvezujuća ponuda vrijedi 3 dana.

3. Načini plaćanja

1. Maloprodajna poslovnica

  • GOTOVINA
  • KARTICE: Maestro, Visa, Mastercard, Diners, Amex, Discover, Dina card, JCB, BC Card
  • PRODAJA NA RATE (bez kamata):
    - ZABA Maestro, Visa, Mastercard do 12 rata
    - RBA Visa, Mastercard do 12 rata
    - DINERS do 12 rata
    - OTP BANKA Visa, Mastercard do 12 rata
    - PBZ Maestro, Visa do 6 rata
    - AMEX do 6 rata
    - MBNet grupacija Maestro Plus do 9 rata (Erste & Steiermarkische bank, Sberbank, Primorska banka, Istarska kreditna banka Umag, Jadranska banka, Veneto banka, Kreditna banka Zagreb, Slatinska banka, KentBank)
  • POTROŠAČKI KREDITI (bez instrumenata osiguranja, sa kamatama):
    - ZABA Mastercard do 36 rata
    - OTP BANKA Visa, Mastercard do 24 rate
    - AMEX do 60 rata

2. Prodaja na daljinu

  • Opća uplatnica/virman po ponudi na naš žiro-račun
  • Internet bankarstvo po ponudi na naš žiro-račun
  • Gotovina prilikom preuzimanja robe do ukupne vrijednosti 5.000,00 kn (pouzeće). Usluga pouzeća iznosi 10,00 kn.

Prilikom kupovine na daljinu nije moguće plaćanje karticama.

4. Troškovi dostave

Priopćavaju se na obvezujućoj ponudi, a iznose ovisno o tipu proizvoda i destinaciji dostave. U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je isti naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu.

  • 35,00 kn – 1 pošiljka za dijelove, opremu, odjeću i obuću
  • 160,00 kn - bicikl (1 komad) sastavljen i podešen 100%, isporuka na području kontinentalne Hrvatske (osim regije Dubrovnik i otoka s mostom)
  • 190,00 kn – bicikl (1 komad) sastavljen i podešen 100%, isporuka u regiju Dubrovnik (mjesta s poštanskim brojem 20xxx) i na otoke bez mosta
  • 60,00 kn - sklopivi bicikl (1 komad) u kutiji, sastavljen i podešen 100%, isporuka na području kontinentalne Hrvatske (osim regije Dubrovnik i otoka s mostom)
  • 90,00 kn - sklopivi bicikl (1 komad) u kutiji,  sastavljen i podešen 100%, isporuka u regiju Dubrovnik (mjesta s poštanskim brojem 20xxx) i na otoke bez mosta

Bicikle dostavljamo pripremljene za vožnju. Potrebno je samo ukloniti zaštitnu ambalažu.

5. Dostava i rok isporuke

Proizvode dostavljamo isključivo na područje Republike Hrvatske putem usluga OVERSEAS TRADE Co LTD d.o.o. i DPD CROATIA d.o.o., koji omogućuju prijenos pošiljke „od vrata do vrata". Svi upiti zaprimljeni radnim danom (ponedjeljak – petak) bit će čim prije obrađeni, a najkasnije u roku od 3 radna dana od primitka. Pošiljka će biti dostavljena u što kraćem roku, a najkasnije u roku od 10 radnih dana od primljene uplate po prihvaćenoj ponudi, vidljive na našem računu, ili primljene pisane suglasnosti za prihvaćanje ponude kod plaćajna gotovinom prilikom preuzimanja (pouzećem).
Ako proizvod za koji ste poslali upit, trenutačno nemamo na zalihi, ispričavamo se, kontaktirat ćemo Vas i informirati o mogućim rokovima isporuke, te ukoliko želite pričekati da proizvod dođe na zalihu, dogovoriti daljnji tok suradnje.

Prodavatelj nije odgovoran za nemogućnost dostave u naznačenim rokovima ako Kupac nije zatečen na adresi za dostavu koju je dao, u kojem slučaju će biti ostavljena poruka s brojem za kontakt.

Dostava se može izvršiti samo punoljetnoj osobi – članu domaćinstva i ovlaštenoj osobi ili službi pravne osobe, uz predočenje osobnog identifikacijskog dokumenta.

Potpisom dostavnice smatra se da je Kupac proizvod preuzeo.

U slučaju odbijanja primitka proizvoda bez valjanog razloga, Prodavatelj ima pravo zahtijevati nadoknadu svih nastalih troškova.

U rokove za isporuku ne računaju se:

  • vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca
  • vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije kriv
  • neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka.

6. Troškovi uporabe sredstava daljinske komunikacije

Prodavatelj ne zaračunava nikakve dodatne troškove sredstava daljinske komunikacije.

7. Pravila postupanja u prodaji na daljinu

Procedura kojom teče tok prodaje na daljinu:
1. Potrošač/kupac šalje upit u vezi proizvoda putem internet kataloga (www.ciklo-centar.hr), elektroničke pošte na adresu info@ciklo-centar.hr, ili telefona na broj 01/234-22-24. Upit za obvezujuću ponudu putem našeg internet kataloga zatraži se klikom na simbol-ikonu "OBVEZUJUĆA PONUDA" u gornjem desnom uglu stranice, a zatim se prate daljnje jednostavne upute.
2. Upit zaprima djelatnik u našoj maloprodajnoj poslovnici. Po potrebi povratno kontaktira Potrošača/kupca telefonom ili elektroničkom poštom u vezi veličine odabranog proizvoda (najčešće bicikla) i boje, odnosno drugih dogovora u vezi proizvoda, te oko vremena isporuke.
3. Djelatnik sastavlja obvezujuću ponudu u koju su uključeni dogovoreni proizvodi, trošak transporta koji zavisi o tipu proizvoda i destinaciji pošiljke, te trošak usluge plaćanja pouzećem ukoliko je izabrana opcija plaćanja pouzećem (gotovinom prilikom preuzimanja).
4. Djelatnik šalje obvezujuću ponudu Potrošaču/kupcu u privitku elektroničke pošte, zajedno sa ovim Općim uvjetima poslovanja i našom Politikom privatnosti.
5. Ukoliko Potrošač/kupac pismeno elektroničkom poštom potvrdi da prihvaća Ponudu, te ostale dokumente dostavljene elektroničkom poštom (točka 4.), smatra se da je time sklopljen Ugovor o kupoprodaji na daljinu, a čiji su sastavni dio ovi Opći uvjeti poslovanja i Politika privatnosti. Kupac koji izabere opciju plaćanja virmanom (općom uplatnicom, internet bankarstvom), svoje prihvaćanje Ponude može potvrditi prilikom slanja dokaza o izvršenoj uplati, odnosno smatra se da je samim slanjem dokaza o uplati prihvatio Ponudu, te ostale dokumente dostavljene elektroničkom poštom (točka 4.), te je time sklopljen Ugovor o kupoprodaji proizvoda, a čiji su sastavni dio ovi Opći uvjeti poslovanja i Politika privatnosti.
Također Potrošač/kupac time daje svoju privolu za obradu/korištenje njegovih osobnih podataka potrebnih za realizaciju ove kupoprodaje, a koji su nužni za ispunjenje naših obveza. Svi podaci o kupcima strogo se čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti (molimo, pogledajte našu Politiku privatnosti).
6. Račun za isporučenu robu i uslugu dostavlja se u pošiljci zajedno s robom. Sve do potpunog plaćanja proizvoda i usluga iz prihvaćene obvezujuće ponude, proizvodi ostaju u vlasništvu Prodavatelja, neovisno jesu li već dostavljeni Kupcu.
7. Ukoliko Potrošač/kupac zatraži obvezujuću ponudu putem telefona uz plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja, obvezujuća ponuda zajedno sa računom, ovim Općim uvjetima poslovanja i Politikom privatnosti, bit će mu dostavljena u pošiljci zajedno s robom.

8. Trajanje ugovora

Trenutak sklapanja Ugovora o kupoprodaji na daljinu je trenutak prihvaćanja obvezujuće Ponude za proizvode i/ili uslugu od strane Kupca, a koju mu je poslao Prodavatelj elektroničkom poštom.

Ugovor o kupoprodaji proizvoda i usluga je jednokratan ugovor koji je konzumiran isporukom robe i/ili usluge od strane Prodavatelja, te izvršenim plaćanjem od strane Kupca, a u slučaju da ne bude raskinut.

9. Uvjeti, rok i postupak ostvarivanja prava na jednostrani raskid ugovora

Ugovor o kupoprodaji na daljinu možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora dostupan je ovdje.

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora dostavit ćemo Vam bez odgađanja elektroničkom poštom.

1. Računanje roka za jednostrani raskid ugovora
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, elektroničkom poštom ili na faks, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, odnosno putem Obrazca za jednostrani raskid Ugovora.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed.

Ako Prodavatelj ne obavijesti Kupca o ovom pravu, pravo Kupca na jednostrani raskid Ugovora prestaje u roku 12 mjeseci od isteka roka za raskid (rok od 12 mjeseci počinje teći nakon isteka roka od 14 dana koji je predviđen za redovni raskid u slučaju uredne obaviještenosti). Ako je pak obavijest o pravu na jednostrani raskid dostavljena u roku od 12 mjeseci, pravo na jednostrani raskid prestaje po isteku roka od 14 dana od dana kada Kupac primi tu obavijest.

2. Povrat uplaćenog novca
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu.

3. Povrat robe
Robu vratite ili je predajte nama na adresu Jurja Ves 30a, Zagreb bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.

Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama.

4. Troškovi povrata robe
Izravne troškove povrata robe snosi Kupac. Bicikl možete vratiti na isti način kako ste ga i primili, a po cijeni troškova dostave. Molimo, kontaktirajte nas na telefon 01/234-22-24 radi daljnjeg dogovora o povratu.

5. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe
U slučaju korištenja prava na jednostrani raskid ugovora, Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Potrošač, sukladno odredbama čl. 79. Zakona o zaštiti potrošača nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:
1. ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
7. predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
8. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
9. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
10. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
11. ugovor sklopljen na javnoj dražbi
12. predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju
13. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

10. Zamjena/povrat proizvoda u maloprodajnoj poslovnici

Proizvod kupljen u našoj maloprodajnoj poslovnici Kupac može, uz predočenje računa, zamijeniti ili vratiti (povrat novca) u roku od 14 dana od dana kupnje. Proizvod prihvaćamo samo ukoliko je nekorišten, te ukoliko je roba čista, neoštećena i sa original etiketom.

11. Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača

Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača (''Narodne novine, br. 41/14, 110/15, 14/19.) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti u pisanom obliku osobno u maloprodajnoj poslovnici u Zagrebu, Jurja Ves 30/A. Prigovor se također može podnijeti pismenim putem poštom na adresu: Jurja Ves 30/A, 10000 Zagreb ili putem elektroničke pošte na adresu: info@ciklo-centar.hr, te na faks 01/234-34-22. Na zaprimljeni prigovor dostavit ćemo pisani odgovor najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja pisanog prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.
 
12. Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ( NN br. 41/14., 110/15., 14/19. ) na odnose između potrošača i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke. Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja, a najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak. Kao prodavatelj odgovaramo za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, kao i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Za materijalni nedostatak prodane stvari koji se pokaže nakon proteka dvije godine od prodaje stvari ne odgovaramo.

13. Jamstvo

Kupac dobiva jamstveni list za proizvode u skladu sa zakonom i jamstvenim rokom određenim od strane proizvođača. Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se uz predočenje računa i jamstvenog lista. Datum izdavanja računa je datum početka aktiviranja jamstvenog roka.

U slučaju izdavanja jamstvenog lista kojim proizvođač jamči ispravnost proizvoda tokom određenog vremena, kupac može ako proizvod nije ispravan, zahtijevati da se taj proizvod popravi ili zamijeni u skladu s uvjetima navedenim u jamstvenom listu. Ukoliko za vrijeme trajanja jamstvenog roka nastupi neispravnost proizvoda, isti se dostavlja u naš Servis na adresi Jurja Ves 30a, 10 000 Zagreb.

Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s Upustvima o uporabi, nije osigurana jamstvom. Uputstva o uporabi proizvoda Kupac će primiti zajedno s proizvodom.

Zadržavamo pravo naplate popravaka u slučaju da reklamacijski zahtjev iz nekog od razloga
navedenih u jamstvenom listu, ne bude odobren.

Ako popravak/zamjena artikla ne bude moguća, zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti (boja ne mora biti ista), ili u slučaju nemogućnosti zamjene, vratiti dio
novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla.

14. Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

U slučaju spora, sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova ( NN br. 121/16), predlažemo alternativno rješavanje spora pred jednim od tijela određenih za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koji djeluju u Republici Hrvatskoj, npr:
- Centrom za mirenje pri Hrvatskoj udruzi za mirenje, Zagreb, Teslina 1/I, info@mirenje.hr
- Profi Test d.o.o, Centrom za mirenje, Medijator, Bjelovar, Petra Hektorovića 2, ž medijator@medijator.com.hr
- Sudom časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2., sudcasti@hgk.hr
- Centrom za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Zagreb, Radnička cesta 52/1, hup@hup.hr.      
- Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2

Online rješavanje sporova:
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem poveznice:
Internetsko rješavanje sporova | Europska komisija

To znači da problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

15. Politika privatnosti i kolačići

Politika privatnosti je sastavni dio ovih Općih uvjeta poslovanja i Ugovora o kupoprodaji na daljinu.
Pogledajte Politiku privatnosti ovdje. Više o kolačićima pogledajte ovdje.

16. Stupanje na snagu

Opći uvjeti poslovanja i predugovorne obavijesti podložne su promjenama u bilo kojem trenutku, a primjenjuju se od dana objave na web stranici Prodavatelja.

 

Ciklo-centar.hr koristi kolačiće kako bi Vam osigurali bolje korisničko iskustvo.

Više informacija o kolačićima možete potražiti ovdje.

Da, prihvaćam kolačiće   |   Ne hvala