Fiksni tečaj konverzije: 1 € = 7,53450 kn
PROVJERA DOSTUPNOSTI ARTIKALA:
01/234 22 24, 095/234 22 24
BICIKLI - 5% za plaćanje gotovinom, pouzećem ili na žiro-račun.
Molimo, MPC bicikala umanjite za 5% prilikom navedenih načina plaćanja.
POSTSEZONSKO SNIŽENJE od 01.09. do 30.09.2023. -15 % NA SERVIS BICIKALA
SPECIFIKACIJA
Okvir: |
KELLYS Alutec RRC 26 - Race Ready Concept |
---|---|
Vilica: |
SR SUNTOUR XCM HLO (26), 100mm, coil / Speed Lockout |
Ruč. brzina: |
SHIMANO SL-M310 Rapidfire Plus |
Zadnji mjenjač: |
SHIMANO Altus M310 (direct mount) |
Prednji mjenjač: |
SHIMANO TY700 (34.9mm) |
Kaseta: |
SHIMANO CS-HG200-8 (12-32T) |
Pogon: |
SHIMANO TY501 (42x34x24T) - length 170mm |
Ruč. kočnica: |
SHIMANO BL-MT200 |
Kočnice: |
SHIMANO MT200 Hydraulic Disc 160mm front / 160mm rear |
Obruči: |
KLS Draft Disc 559x21 (32 holes) |
Prednja glavčina: |
SHIMANO TX505 Disc Center Lock (32 holes) |
Zadnja glavčina: |
SHIMANO TX505 Disc Center Lock (32 holes) |
Gume: |
IMPAC Ridgepac 54-559 (26x2.10) |
Pedale: |
alloy |
Nosač upravljača: |
KLS Active - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 8° / length 75mm |
Upravljač: |
KLS Active RiseBar - diam 31.8mm / rise 18mm / width 600mm (XXS), 620mm (XS) |
Sjedalo: |
KLS Sentinel 2 |
Držač sjedala: |
KLS Active - diam 30.9mm / length 300mm |
Broj brzina: |
24 |
O KELLYS BRANDU
Sve je započelo u Slovačkoj prije više od 25 godina. Tvrtka je započela sa skromnom garažom za iznajmljivanje bicikala, no braća Divinec imala su ideju o proizvodnji bicikala od samih početaka. Zahvaljujući velikom sudjelovanju i odlučnosti svojih osnivača, Kellys od tada raste. Danas KELLYS IZVOZI BICIKLE NA VIŠE OD 35 ZEMLJA U SVIJETU i postaje prepoznatljiva marka bicikla.
Zahvaljujući modernim tehnologijama, pametnim inženjerima i najboljim materijalima proizvodimo KVALITETNE bicikle za posebne zadatke.
Iza brenda Kellys su ljudi koji su strastveni u biciklizmu i dijele svoju strast s drugima - baš kao i osnivači Kellys-a. Odjel za istraživanje i razvoj Kellys tim je ljudi koji su zaljubljenici u biciklističko inženjerstvo, ali najviše su aktivni vozači koji najbolje znaju što vozačima treba od bicikla i opreme. Oni svoje ideje testiraju na sebi. Ne postoji bolji način za stvaranje ISTINSKIH BICIKLISTIČKIH PROIZVODA. Više teksta